PREDATOR 500
2006.04.30. 20:31
A teljesítmény, irányíthatóság és felfüggesztés páratlan kombinációja. Most hátramenet funkcióval! A Predator 500-as - most hátramenet funkcióval, tovább fejlesztett ergonómiával, és könnyebb sebességváltással - birtokában van mindazon tulajdonságoknak, melyek segítségével könnyedén megbírkózhatsz bármilyen tereppel, bárhol, bármikor. Egyetlen más sport quad sem versenyezhet a Predator teljesítményével, irányíthatóságával, és felfüggesztésével. Ezért nyert a Predator háromszor "Az év sport ATV-je" díjat, illetve aratta le az All-Terrain Vehicle Magazine által szervezett, a "2004-es év Kategóriájának Legjobbja" díjat. Hasonlísd össze bátran, és vond le magad a következtetéseket. Te döntesz: Predator leszel, vagy áldozat?
A Predator 500-assal te uralod a terepet. A hi-tech design-nak köszönhetően az erő, az irányítás és a felfüggesztés ideális kombinációja jön létre. Ráadásul a Predator extra felszereltségét is élvezheted, ami egyébként akár 2000 dollárodba is kerülhetne. Pattanj fel az új Predator 500-asra, és légy te a terep ura.
KITŰNŐ VONTATÁSI TELJESÍTMÉNY A Predator folyadék hűtéses, nagy teljesítményű Polaris 500-as motorral felszerelt járgány. Magas fordulatszámú, négy ütemű, négy szelepes motorja dupla vezérmű-tengellyel. 42 mm-es, BRS karburátorral, ill. 2-az-egyben kipufogóval rendelkezik. Ennek köszönhetően a Predator 500-as modell szinte pillanatok alatt gyorsul. A Predator Le/kg hányadosa magasabb, mint a Honda TRX450R, illetve a Yamaha YFZ450 esetében. A Polaris mérnökei által végzett gyorsulási tesztek eredménye szerint a Predator gyorsulási adatai kedvezőbbek, mint a már fent említett márkáké. A Predator a Suzuki Z400-ast, a Yamaha Raptort, illetve a Honda 400EX-et is maga mögé utasította (lásd grafikon).
MINIMÁLIS KILENGÉS A "PRO STEERING" RENDSZERNEK KÖSZÖNHETŐEN A ma gyártott sport quadok nagy részénél, az az ember érzése, amikor bevesz egy kanyart, vagy áthuppan egy buckán, hogy a quad irányítja őt, nem pedig fordítva. A Predator egyedülálló PRO (Polaris Rider Optimized) rendszere kiküszöböli ezt a problémát, megkönnyíti a kormányzást és az irányítást.
"ANTI-DIVE" ÉS "ANTI-SQUAT" RENDSZER: KÖNNYEBB BEVENNI A KANYAROKAT A hagyományos sport quadok esetén ha fékezünk, a jármű eleje lefelé mozdul el, míg a hátulja felemelkedik. Ennek következtében célszerű minél korábban fékezni. A Predator egyedülálló felfüggesztés rendszerének köszönhetően ez már a múlté. Az alváz egyenesben marad, a kerekek pedig a talajon, fékezni később is ráérsz. A Predator, hihetetlen teljesítményével, kiegyensúlyozottságával, alacsony súlypontjával a talajon tartja a járművet, anélkül, hogy a hátsó rész felemelkedne. Ideális súlypontjának köszönhetően hamarabb kapcsolhatsz sebességbe egy-egy kanyar után, míg a többiek bottal üthetik a nyomodat.
FELSZERELTSÉG
- nagy teljesítményű, folyadékhűtéses, négy ütemű Polaris 500 motor
- ÚJ hátramenet funkció a simább vezetési élményért
- ÚJ típusú sebességváltó
- ÚJ az ülés a vezetőt optimális pozícióban tartja
- ÚJ magasabb kormány, tovább fejlesztett ergonómia
EXTRÁK - értéke megközelítőleg USD 2000 (~370.000 Ft)
- Maxxis® Razr PR gumi (TLD radiál), alumínium Douglas® felnikkel
- króm-molibdén tengely, mely ellenállóbb, mint az acélból készült tengelyek, életre szóló garancia
- rozsdamentes acél fékcsövek. Erősebb, megbízhatóbb, mint a gumiból készült
- a vastag, UHMW polietilén lemez maximális biztonságot nyújt
SZINEK
|